Hallo Rob,
Herken het gevoel..... Gelukkig ben ik er naar vele maanden goed uit gekomen.
Ik kan me jou mail richting de lease maatschappij goed voorstellen.
Wat ik kan adviseren is dat jij (of de lease maatschappij) de garage schriftelijk jou klacht meld en ze een redelijke termijn geeft om het op te lossen (3 weken?) zo niet moeten zij met een passende oplossing komen (het product wordt hersteld of desnoods vervangenen) als ze dat niet doen dat je ze in gebreke stelt. Volgens het consumenten recht heb jij een goed gekocht waar aan jij bepaalde eisen mag stellen, bij een auto bijvoorbeeld dat hij rijdt , maar zeker ook waterdicht is.
ik neem aan de de lease maatschappij een juridische afdeling heeft? Welke maatschappij heb je als ik vragen mag?
Succes
Herken het gevoel..... Gelukkig ben ik er naar vele maanden goed uit gekomen.
Ik kan me jou mail richting de lease maatschappij goed voorstellen.
Wat ik kan adviseren is dat jij (of de lease maatschappij) de garage schriftelijk jou klacht meld en ze een redelijke termijn geeft om het op te lossen (3 weken?) zo niet moeten zij met een passende oplossing komen (het product wordt hersteld of desnoods vervangenen) als ze dat niet doen dat je ze in gebreke stelt. Volgens het consumenten recht heb jij een goed gekocht waar aan jij bepaalde eisen mag stellen, bij een auto bijvoorbeeld dat hij rijdt , maar zeker ook waterdicht is.
ik neem aan de de lease maatschappij een juridische afdeling heeft? Welke maatschappij heb je als ik vragen mag?
Succes